Директор ЗДО№ 9
Посадові обов'язки
– директор ЗДО здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
– директор є представником закладу дошкільної освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та установчими документами закладу освіти.
– організовує діяльність закладу дошкільної освіти;
– вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти;
– призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;
– забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням Базового компонента дошкільної освіти та освітніх програм;
– забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
– забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу дошкільної освіти;
– сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування ЗДО;
– сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників ЗДО;
Колегіальні органи управління ЗДО №9
Педагогічна рада Склад: педагогічні і медичні працівники, спеціалісти, голова батьківського комітету (за згодою) |
Батьківські збори ЗДО
Склад: працівники ЗДО, голови батьківських комітетів; представники громадських об’єднань,батьки, благодійники.
|
Повноваження – схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі; – формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності; – розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі; – визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників; – затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей; – обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи; – затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників; – заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію; – розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти; – визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю; – ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу; – розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків; – має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу.
|
Повноваження – заслуховують звіти керівника закладу дошкільної освіти з питань статутної діяльності; – дають оцінку професійно-педагогічній діяльності директора закладу дошкільної освіти; – розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу дошкільної освіти
|
Методична рада ЗДО |
Групові батьківські комітети |
Повноваження -організовує виконання рішень педагогічної ради; -добирає для вивчення і узагальнення кращий досвід педагогів ЗДО; -аналізує та оцінює результати запровадження інноваційних педагогічних технологій; -бере участь у підготовці педагогічної ради, методичних заходів; -розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти; -бере участь у складанні довготривалих Програм розвитку ЗДО; – сприяє взаємодії ЗДО з науковою громадськістю міста та області; – вносить директору подання про заохочення педагогічного персоналу ЗДО.
|
Повноваження – аналізують та оцінюють діяльність групових вихователів та помічника вихователя; – сприяють залученню додаткових джерел до фінансування групових заходів; – готують пропозиції щодо покращення матеріального забезпечення груп. |