Тема тижня : «Дорога»
1. Обговоріть «Навіщо потрібен транспорт, чи їздили ви на автобусі, автомобілі, потязі?». Попросіть дитину розповісти про те, як вони дістаються до садочка? Йдуть пішки чи їдуть? Пепрегляд відео «друзі мандрівники»
2. Запросіть дитину намалювати тюльпан і травичку незвичним способом – залишаючи відбитки ложкою та дерев’яною паличкою (пласт. трубочкою), умоченими в гуашеві фарби.
3. Започаткуйте конструювання автобусу для поїздки. Нехай дитина запропонує з чого буде будувати автобус, який він буде?
4. Запропонуйте дитині виготовити аплікацію «Мій будиночок».
5. Повідомте дітям, що можна подорожувати 3 способами (по землі, на воді, у повітрі). За допомогою якого транспорту можна подорожувати?
Перегляд мультиплікаційного серіалу «Навколо світу за 80 днів»
6. Проведіть фонетичну вправу «Хто на дорозі». Запропонуйте дітям назвати транспорт, починаючи на певний звук А – автобус, автомобіль.
7. Перегляд мультфільму «Конструктор. Транспорт»
8. Покажіть дитині вантажний та пасажирський транспорт. Обговоріть.
9. Перегляд мультфільму «Уроки тітоньки Сови 3,4,5 серії», «Абетка безпеки на дорозі»
10.Перегляньте відео «Повернення птахів. Назвіть перелітних та зимуючих птахів.
11.За допомогою конструктора збудуйте дороги, транспортні розв’язки, транспорт. Розтавте дорожні знаки. Пригадайте правила.
12.Перегляд мультфільму «Тачки. Молнія Маквін»
13.Перегляд майстер-класу «Крокуси з паперу». Спробуйте зробити квітку. (виготовіть свою квітку за бажанням).
1. Пальчикова вправа «Мама, тато, дід, бабуся. Всіх назву не полінюся, старший братик і сестричка, в нас сімейка невеличка.».
Уточніть у дітей, скільки всього членів родини? Скільки дітей у сім’ї? Зауважте, що дитина, яка рахує, також член сім’ї? Почніть розмову про магазин з аналізу цього слова: хто бував у магазині? Що це за місце? Що продають у магазинах? Чому магазини важливі для людей?
Перегляньте мультфільм «У магазині» з подальшим обговоренням.
Вивчіть з дитиною руханку "Бебі-шарк" (на анг. мові)
2. Покажіть дітям, як правильно нанести на шматок вологого поролону 4 кольори і провести по паперу так, щоб утворилася веселка. Попросіть дітей намалювати у такий же спосіб річку. Зверніть увагу дітей: спочатку слід намалювати веселку одним рухом руки, яка тримає шматок поролону з нанесеною на ньому фарбою. Потім кількома рухами зверху вниз річку.
3. Вивчіть з дітьми веснянку :
4. Організуйте з дітьми простір та пограйте у гру «Магазин».
5. Познайомте дітей з різними типами магазинів: магазин в магазині (кафе, кулінарія), теле-магазин, магазин поштою, інтернет-магазинів. Якщо серед батьків є представники магазину прямих продажів «Avon, Oriflame» розкажіть про свою роботу.
6. Перегляд мультфільму «Співай» сцена у магазині:
7. Перегляньте мультфільм «Супермаркет» із серіалу про свинку Пепу з подальшим обговоренням.
8. Проведіть фонетичну вправу «Усе для покупців». Запропонуйте дитині купити та розкласти на полицях товари, назви яких починаються на певний звук. Наприклад, на першу полицю прикріпити літеру «С» - це означає що на ній слід розмістити товари, які починаються звуком [с] - склянка, серветки, салатниця.
9. Робимо зарядку:
Запропонуйте дитині організувати спортивний магазин. Зробіть колаж вітрини спортивного магазина. Можна використовувати вирізки з журналів, газет.
10. Перегляньте мультфільм «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб» з подальший обговоренням.
11. Запропонуйте дитині цікаві експерименти: залишити відбитки на аркуші паперу однією та кількома ватними паличками, вмоченими в гуаш. Нехай дитина скаже, що можна намалювати у такий спосіб: весняні первоцвіти 4-ма, зв’язаними між собою ватними паличками.
12. Проведіть дидактичну гру: «Що і де можна купити?»
13.Обговоріть з дитиною, які весняні квіти вона знає? Розгляньте які квіти ростуть на вашому підвіконні? Назвіть їх. Як потрібно доглядати вазони? Поясніть дитині, що рослини розмножуються насінням, черенкуванням та листям. По можливості, посадіть насіння, поставте листочок у воду, черенок у грунт. Спостерігайте.
14. Запросіть дитину самостійно прикрасити «Великоднє яйце».
15. Послухайте та вивчіть пісню. «Намалюю писанку…»
Тема тижня "Життя лісу"
Завдання:
1. Попросіть дітей назвати хоча би три відомості, що вони можуть сказати про ліс. Повідомте, що ліс - величезний дім, у якому на верхньому, середньому і нижньому поверхах хтось мешкає. Людина гість у лісі і має поводитися чемно, нікому не заважати. Згадайте правила поведінки в лісі.
2. Прочитайте казку К. Перелісної "У лісі" з подальшим обговоренням.
3. Пригадайте які дерева ростуть в нашому краї. На папері намалювати товщим і тоншим пензликами стовбур і гілочки дерева.
4. Дерево - найвищий поверх лісу. Запитайте дітей, хто живе на цьому поверсі - птахи, білки. Назвіть усі зимуючі птахи!!!
5. Прочитайте вірш Н. Красоткіної "Ліс - це диво, ліс - це казка" з подальшим обговоренням.
6. Хто де живе (на дереві, під деревом, під кущем, у кущах, під землею). Задайте питання чим корисний ліс для тих, хто мешкаєу ньому. Пограйте у гру "Хто де живе".
7. Проведіть дихальну вправу "Дує, дує вітерець (повертання голови вправо-вліво)
налетів тихенький вітер -ф-ф-ф,
захитались трави, квіти - ф-ф-ф,
вітер сили набирає -
вже дерева нахиляє: ш-ш-ш" (вивчити з дітками).
8. Запросіть зіграти у гру "Тварини та їх дитинчата" (ліпимо улюблену дику тваринку).
9.Прочитайте казку "Материнська любов" з подальшим обговоренням.
Тема: “Дивовижне слово-гра”
Ігри для дітей від 3до 5 років
Дошкільний період у житті дитини — найсприятливіший для
дитячих ігор. Під час гри з малюком ви отримаєте найдорожчі емоції,
спостерігаючи, як дитина стає спритнішою, як збагачується її словниковий
запас, як швидко проходить соціалізація... Крім того, спілкування з
батьками — дуже важливий процес у вихованні дітей. Навіть найцікавіша
іграшка не замінить дитині вашої уваги!
Сьогодні ми розкажемо про прості, але цікаві ігри, які допоможуть вам
провести весело час разом на вихідних та під час карантину!
ГРА «СКЛАДЕМО ТВАРИНКУ»
Реквізит для гри:
· Вирізані з журналів або намальовані тварини
· Ножиці
· Клей
· Картон
Правила гри:
1. Підготуйте вирізані силуети тварин.
2. Розріжте їх навпіл.
3. Змішайте всі частинки та попросіть дитину скласти їх, щоб
вийшла тваринка. А потім нехай маля наклеїть ці частинки на папір.
Примітка. Можна, щоб дитина складала тваринок згідно свого бачення.
Якщо голова буде від однієї тварини, а тулуб від іншої — не сваріть дитину.
Скажіть їй, що це нова чудо-тварина, якій ви разом маєте придумати назву.
Допоможіть дитині проявити творчість. І не забувайте її хвалити!
ГРА «ЗНАЙДИ ПРЕДМЕТ»
Реквізит для гри:
· Декілька предметів маленького розміру: м’яка іграшка, чашка,
печиво, м’ячик, яблуко, ложка, гребінець, і т.д.
· Кошик
· Хустинка, щоб зав’язати очі
Правила гри:
1. Підберіть предмети для гри та покладіть їх до кошика.
2. Сядьте з дитиною на підлогу один напроти одного та поясніть
правила гри (потрібно вгадати предмет із заплющеними очима).
3. Зав’яжіть дитині очі.
4. Дістаньте будь-який предмет із кошика, дайте його дитині в руки,
нехай впізнає предмет на дотик.
5. Якщо в дитини виникли труднощі й вона не може самостійно
впоратися із завданням, давайте підказки.Примітка. Обов’язково обговоріть з малюком, що ви збираєтеся зав’язати
йому очі та поясніть, чому потрібно це зробити. Якщо йому це не
сподобається, ви можете запропонувати просто заплющити очі. І, звичайно,
всі предмети повинні бути безпечними (негострими, легкими).
ГРА «ЗНАЙДИ ГОДИННИК»
Реквізит для гри:
· Кухонний таймер або будильник, який цокає досить голосно.
Правила гри:
1. Встановіть таймер на 3-5 хвилин. Сховайте його в кімнаті.
2. Скажіть малюкові, що у нього є 3 хвилини, щоб знайти таймер.
3. Якщо малюкові складно знайти годинник, давайте підказки. Ви
можете допомогти в пошуках, промовляючи слова «гаряче» або
«холодно», коли дитина наближається або віддаляється від годинника.
4. Зіграйте ще раз, зменшивши час пошуку.
ГРА «ВЕЖА»
Реквізит для гри:
· Кубики, палички, брусочки або інші предмети, з яких можна
скласти вежу
Правила гри:
1. Сядьте на килимі (на підлозі зручніше грати). По черзі складайте
один на одного предмети, щоб вийшла висока вежа.
2. Також ви можете складати паралельно дві вежі та змагатися, в
кого вийде вища.
ГРА «ТАНЦЮЙ, РУКА!»
Реквізит для гри:
· Весела музика
Правила гри:
1. Головне правило — танцює лише одна частина тіла.
2. Попросіть дитину прислухатися до ритму. Влаштуйте
танцювальний батл. По черзі кажіть один одному, яка частина тіла буде
зараз танцювати та виконуйте завдання.
І наостанок хочемо додати, що ви — найкращий вчитель для свого
малюка, тому можете продумати та зробити процес навчання найвеселішим.
Тема: “Моя сім’я”
Завдання:
1.
Прочитайте дітям оповідання В. Осеєвої «Сім’я у нас одна»
Запитання за змістом твору :
- У чому завинив Левко перед своєю сім’єю? Чи зрозумів він свою провину?
- Чому ніхто з членів сім’ї не пішов на прогулянку?
- Що означає «відповідати одне за одного?
Пальчикова гра «Дружна сім'я»
Цей пальчик - дідусь, (загнути великий
палець правої руки)
Цей пальчик - бабуся, (загнути вказівний палець правої руки)
Цей пальчик - татусь, (загнути середній палець правої руки)
Цей пальчик - матуся, (загнути безіменний палець правої руки)
Цей пальчик - я, (загнути мізинець правої руки)
Наша дружна сім’я! (ритмічне стискання, розтискання пальців правої
руки).
2.
Вивчіть з дітьми
загадку
Рідна мама і татусь,
І бабуся , і дідусь,
Братик, я й сестра моя –
Це усе одна… (сім’я)
3. Разом з дітьми пограйте гру “Сімейні речі”; «Назви лагідно кожного члена сім'ї»;
Гра “Хто ким доводиться?”
Хто дівчинка для мами?(донька)
Хто хлопчик для мами? (син)
Хто мама для тата? (дружина)
Хто тато для мами? (чоловік)
Хто дівчинка для дідуся? (внучка)
Хто хлопчик для бабусі? (онук)
4. Проведіть з дітьми бесіду на тему : « Потреби моєї сім’ї»
5. Вивчіть з дітьми прислів’я: «Нащо клад, коли в сім’ї лад»; «Вся сім’я вмісті – так і душа на місті»; «Подивися у воду, якого ти роду»; «Нема в світі дорожчого, як родина»;
6. Разом з дітьми зробіть “Родине дерево” (малюнок, аплікація)
7. Подивіться з дітьми мультфільми